имам следния проблем:ходих на дигностика показа грешка-Лан сонда над горна граница,така сменихме я сложих нова пак същата работа лан сонда над горна граница и неиска да тръгне да работи никоя сонда досега тая е 3-та.Аз си знаех че наработи тая сонда но ходих на диагностика защото при 90град. почна да даржи 1500оборота и след смяна ги смакна на 1200. кажете ми от какво може да се получава това нещо защото ми писна.А маистора при които ходих на диагностика е свако ми и невярвам да ме мята, и според него каза че има някакав проблем в самия комп. на колата. МОЛЯ ЗА МЕНЕНИЯ
Известие
Collapse
No announcement yet.
проблемации
Collapse
X
-
Ами колега като си сменил три ни кажи какви бяха като маркиОсвен това кажи с новия или съ стария мотор си
Свако ти не ти ли каза какво значи Ламбда над горна граница ?
П.С. Повярвай ми в компа няма проблем0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
-
Първоначално публикувано от BoboАми колега като си сменил три ни кажи какви бяха като маркиОсвен това кажи с новия или съ стария мотор си
Свако ти не ти ли каза какво значи Ламбда над горна граница ?
П.С. Повярвай ми в компа няма проблемAlfa romeo 146 1.6 Т.S
Renault Laguna 2.0 16v 98g.
Comment
-
Първоначално публикувано от GoGoПървоначално публикувано от BoboАми колега като си сменил три ни кажи какви бяха като маркиОсвен това кажи с новия или съ стария мотор си
Свако ти не ти ли каза какво значи Ламбда над горна граница ?
П.С. Повярвай ми в компа няма проблемтрябва по номер за твоя мотор да си вземеш
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от MuryПървоначално публикувано от GoGoПървоначално публикувано от BoboАми колега като си сменил три ни кажи какви бяха като маркиОсвен това кажи с новия или съ стария мотор си
Свако ти не ти ли каза какво значи Ламбда над горна граница ?
П.С. Повярвай ми в компа няма проблемтрябва по номер за твоя мотор да си вземеш
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
бобо възможно ли е в дебитомера да има проблемации с нестабилните обороти.Днес с бат YON пръскахме с ВД40 по буксите след това я запалихме и работеше доло горе добре,махнахме въздушния филтър запалихме я и почна с нестабилните обороти.Запалихме я в стандартно положение,и включихме всичко възможно като:фарове,климатик,нагревателя на задното стакло Оборотите бяха възможно наи ниски преди огасване на двигателя!Alfa romeo 146 1.6 Т.S
Renault Laguna 2.0 16v 98g.
Comment
-
Проблема може да е от много места вкл. и от сондата, но за да кажа дебитомер трябва да я видя на диагностика - иначе бих казал моторче празен ход0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Благодарим за предположенията бобо, най-вероятно си прав , защото работеше добре след като оляхме релета букси. Но свърши ВД-то а беше останала буксата за Моторчето и след 3 -4 часа след като и нея я поразклатих и напръсках пак се осра.....
п.с
За почистването на (мпх+тпс) има ли после нужда от калибровка или неква центровка или си влиза нормално по канала към оста на дросела ?97' Alfa Romeo 146 1.6 TS
.....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....
Comment
-
Първоначално публикувано от YonБлагодарим за предположенията бобо, най-вероятно си прав , защото работеше добре след като оляхме релета букси. Но свърши ВД-то а беше останала буксата за Моторчето и след 3 -4 часа след като и нея я поразклатих и напръсках пак се осра.....
п.с
За почистването на (мпх+тпс) има ли после нужда от калибровка или неква центровка или си влиза нормално по канала към оста на дросела ?Ако е стария не трябва калибровка за новия трябва
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
А и забравих - сигурен съм че с тва уливане с ВД няма да постигнете нищо0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от BoboПървоначално публикувано от YonБлагодарим за предположенията бобо, най-вероятно си прав , защото работеше добре след като оляхме релета букси. Но свърши ВД-то а беше останала буксата за Моторчето и след 3 -4 часа след като и нея я поразклатих и напръсках пак се осра.....
п.с
За почистването на (мпх+тпс) има ли после нужда от калибровка или неква центровка или си влиза нормално по канала към оста на дросела ?Ако е стария не трябва калибровка за новия трябва
97' Alfa Romeo 146 1.6 TS
.....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....
Comment
Comment