Известие

Collapse
No announcement yet.

проблемации

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблемации

    имам следния проблем:ходих на дигностика показа грешка-Лан сонда над горна граница,така сменихме я сложих нова пак същата работа лан сонда над горна граница и неиска да тръгне да работи никоя сонда досега тая е 3-та.Аз си знаех че наработи тая сонда но ходих на диагностика защото при 90град. почна да даржи 1500оборота и след смяна ги смакна на 1200. кажете ми от какво може да се получава това нещо защото ми писна.А маистора при които ходих на диагностика е свако ми и невярвам да ме мята, и според него каза че има някакав проблем в самия комп. на колата. МОЛЯ ЗА МЕНЕНИЯ
    Alfa romeo 146 1.6 Т.S
    Renault Laguna 2.0 16v 98g.

  • #2
    Ами колега като си сменил три ни кажи какви бяха като марки Освен това кажи с новия или съ стария мотор си Свако ти не ти ли каза какво значи Ламбда над горна граница ?

    П.С. Повярвай ми в компа няма проблем
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Bobo
      Ами колега като си сменил три ни кажи какви бяха като марки Освен това кажи с новия или съ стария мотор си Свако ти не ти ли каза какво значи Ламбда над горна граница ?

      П.С. Повярвай ми в компа няма проблем
      ако не се лажа и трите бяха бош такива универсални.С новия мотор сам с еку. на дросела,инжекциона ми е 1.5.5,нямам катализатор !
      Alfa romeo 146 1.6 Т.S
      Renault Laguna 2.0 16v 98g.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от GoGo
        Първоначално публикувано от Bobo
        Ами колега като си сменил три ни кажи какви бяха като марки Освен това кажи с новия или съ стария мотор си Свако ти не ти ли каза какво значи Ламбда над горна граница ?

        П.С. Повярвай ми в компа няма проблем
        ако не се лажа и трите бяха бош такива универсални.С новия мотор сам с еку. на дросела,инжекциона ми е 1.5.5,нямам катализатор !
        Точно тва е проблема че са универсални трябва по номер за твоя мотор да си вземеш
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Mury
          Първоначално публикувано от GoGo
          Първоначално публикувано от Bobo
          Ами колега като си сменил три ни кажи какви бяха като марки Освен това кажи с новия или съ стария мотор си Свако ти не ти ли каза какво значи Ламбда над горна граница ?

          П.С. Повярвай ми в компа няма проблем
          ако не се лажа и трите бяха бош такива универсални.С новия мотор сам с еку. на дросела,инжекциона ми е 1.5.5,нямам катализатор !
          Точно тва е проблема че са универсални трябва по номер за твоя мотор да си вземеш
          Става и универсална но има грешка в каталога на Бош сондата за твоята кола не е LS06 a e LS05
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #6
            бобо възможно ли е в дебитомера да има проблемации с нестабилните обороти.Днес с бат YON пръскахме с ВД40 по буксите след това я запалихме и работеше доло горе добре,махнахме въздушния филтър запалихме я и почна с нестабилните обороти.Запалихме я в стандартно положение,и включихме всичко възможно като:фарове,климатик,нагревателя на задното стакло Оборотите бяха възможно наи ниски преди огасване на двигателя!
            Alfa romeo 146 1.6 Т.S
            Renault Laguna 2.0 16v 98g.

            Comment


            • #7
              Проблема може да е от много места вкл. и от сондата, но за да кажа дебитомер трябва да я видя на диагностика - иначе бих казал моторче празен ход
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #8
                Благодарим за предположенията бобо, най-вероятно си прав , защото работеше добре след като оляхме релета букси. Но свърши ВД-то а беше останала буксата за Моторчето и след 3 -4 часа след като и нея я поразклатих и напръсках пак се осра.....

                п.с
                За почистването на (мпх+тпс) има ли после нужда от калибровка или неква центровка или си влиза нормално по канала към оста на дросела ?
                97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Yon
                  Благодарим за предположенията бобо, най-вероятно си прав , защото работеше добре след като оляхме релета букси. Но свърши ВД-то а беше останала буксата за Моторчето и след 3 -4 часа след като и нея я поразклатих и напръсках пак се осра.....

                  п.с
                  За почистването на (мпх+тпс) има ли после нужда от калибровка или неква центровка или си влиза нормално по канала към оста на дросела ?
                  Ако колата е с новия ТПС който е заедно със моторчето в един корпус - и сте го чистили или там квото ще да правите - вече със сигурност е за ново моторче + ТПС Ако е стария не трябва калибровка за новия трябва
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #10
                    А и забравих - сигурен съм че с тва уливане с ВД няма да постигнете нищо
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Bobo
                      Първоначално публикувано от Yon
                      Благодарим за предположенията бобо, най-вероятно си прав , защото работеше добре след като оляхме релета букси. Но свърши ВД-то а беше останала буксата за Моторчето и след 3 -4 часа след като и нея я поразклатих и напръсках пак се осра.....

                      п.с
                      За почистването на (мпх+тпс) има ли после нужда от калибровка или неква центровка или си влиза нормално по канала към оста на дросела ?
                      Ако колата е с новия ТПС който е заедно със моторчето в един корпус - и сте го чистили или там квото ще да правите - вече със сигурност е за ново моторче + ТПС Ако е стария не трябва калибровка за новия трябва
                      Оки 10х няма да го пипаме
                      97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                      .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                      Comment

                      Working...
                      X